آرشیو مهر ماه 1401

معرفی راهکارها و آموزش های مناسب سالمندان ، معلولین و جانبازان

راهنمای خرید آسانسور هیدرولیکی

امروزه فروش آسانسور هیدرولیکی (Hydraulic lift) و بالابر بسیار به چشم می خورد. آسانسور هیدرولیک خانگی یکی از کاربردی ترین وسیله ها برای جابجایی افراد و بار در بین طبقات است.

 

آسانسور ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند با توجه به آن ویژگی ها مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از پرفروش ترین نوع آسانسور، آسانسور هیدرولیک است. در ادامه قصد داریم با ویژگی ها و کاربردهای آن بیشتر آشنا شویم.

 

برای خرید آسانسور هیدرولیک در تهران و همچنین اطلاع از قیمت آسانسور هیدرولیکی با کارشناسان آپاربالابر تماس بگیرید. آسانسور هیدرولیک امنیت بسیار بالایی دارد زیرا دارای مکانیزم هیدرولیکی است.

 

این آسانسور طراحی کاملاً ساده ای دارد که باعث شده کارایی آن بالا رود. لازم به ذکر است از مکان که خرید این نوع محصول را انجام می دهید می بایست به مهمترین مساله که موتور آسانسور هیدرولیکی می باشد دقت باشده باشید زیرا موتور بی کیفیت عواقب خسارت مالی و جانی را دارد.

 

از آن جایکه هنگام خرید این نوع محصول با انواع موتور آسانسور هیدرولیک روبرو می شویم و با نداشتن تخصص در این زمینه ممکن است دچار نگرانی این که محصول بی کیفیت خریدای نکنید شوید پس برای این که با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید به شرکت های معتبر مراجعه نماید.

 

همچنین آسانسور هیدرولیک نسبت به سایر آسانسورها دارای قیمت های مناسبی هستند و برای مکان ها که با فضای کم مواجه هستیم انتخاب خوبی است زیرا برای نصب فضای زیادی را اشغال نمی کند و همچنین خرابی قطعات آن خیلی کم اتفاق می‌ افتد.

 

برای اینکه اتاقک آسانسور هیدرولیک به حرکت در بیاید روغن به درون سیلندر و پیستون به کمک پمپ فشار روغن و موتور انجام می شود. آپار بالابر یکی از شرکت های معتبر و معروف در سطح کشور می باشد این شرکت بهترین خدمات با بالاترین کیفیت را در سراسر کشور ارایه می دهد. برای اطلاع از قیمت آسانسور هیدرولیکی و … می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرماید.

 

 

یکی از قدیمی ترین شرکت‌های ارائه دهنده آسانسور هیدرولیک با مناسب ترین قیمت، تجهیزات توانبخشی کوشا است. این شرکت با سابقه بالایی که در زمینه تولید و فروش انواع بالابر، جک پالت، استاکر و… دارد، تمامی محصولات خود را طبق استاندارد تولید می کند و با پایین ترین قیمت به مشتری ارائه می‌دهند. در ضمن تمامی خدمات و محصولات آپار بالابر دارای ضمانت نامه هستند.

 

 

راهنمای خرید بالابر وینچی

بالابر وینچی: از دیگر انواع بالابرها که در حمل و جابه جایی کالا و حتی افرد در بین طبقات یا ارتفاعاات کارایی بسیاری را دارد بالابر وینچی می باشد. امروزه بالابرهای وینچی به دلیل کابردها و قابلیت هایی که دارد رواج بسیاری را به نسبت آسانسورهای کارگاهی پیدا کرده است. چرا که این بالابرها دسترسی افراد به ارتفاعات را فراهم کرده و در حمل و انتقال کالا کمک به سزایی به نیرویی انسانی می کند اما آسانسورهای کارگاهی تنها مسئول حمل و جابه جایی در بین طبقات می باشد. همچنین بالابرهای وینچی به نسبت این آسانسورها از قیمت پایین و مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.

بالابرهای وینچی کاربرد بسیاری دارند که از جمله های آن ها می توان به بالابر وینچی ساختمانی، مغازه، رستوران و.. اشاره کرد. نصب بالابرهای وینچی آسان و ساده می باشد اما باید توجه داشت که این امر خود نیز دارای اصول فنی خاصی می باشد که تنها از پس یک نصاب ماهر بالابر بر می آید. در صورتی که به درستی نصب نشود نه تنها کارایی خوبی را ندارد بلکه امنیت افراد حاضر در محل را نیز تهدید می کند.

شرکت آپار بالابر تولید کننده و فروشنده انواع بالابر، استاکر، لیفتراک و… می باشد که علاوه بر فروش بالابر وینچی خدمات پس از فروش آن را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. این شرکت دارای متخصصان و کارشناسان ماهری می باشد که می توانند بر اساس اصول فنی قطعات بالابر وینچی شما را نصب و راه اندازی نمایند تا ایمنی آن را تضمین نماید.

آپار بالابر سالیان طولانی است که در زمینه بالابر فعالیت داشته و تمامی محصولات خود را با استفاده از بهترین و مدرن ترین قطعات حاضر مطابق با استاندارد جهانی تولید می کند. این شرکت به دلیل فروش بالابرهای با کیفیت به برندی فعال و قابل اعتماد تبدیل گشته است و شما می توانید با خرید بالابر وینچی ضمانت نامه معتبر آن را نیز از شرکت دریافت نمایید.

در این مطلب از سایت آپار بالابر با ما همراه باشید تا بحثی در این باره داشته باشیم.

 

مزیت بالابر وینچی چه می باشد؟

کاربرد اصلی بالابرهای وینچی استفاده در مغازه ها می باشد که به جهت حمل بارو افراد استفاده می شود. این بالابر ها علاوه بر آن که توانایی حمل بار تا ظرفیت های مختلف را دارند بلکه می توانند ویلچر را نیز حمل و جا به جا کنند. عاملی که باعث تفاوت این بالابرها با دیگر بالابرهای موجود می شود نوع مکانیزم و موتور آن است. این بالابرها فاقد موتور هیدرولیکی می باشد و به دلیل نبود پاراشوت امنیت پایین تری را به نسبت بالابرهای هیدرولیکی بر خوردارند.

بالابرهای وینچی دارای شکل و اندازه های مختلفی می باشند که با توجه به کاربردهایی که دارند طراحی و ساخته می شوند.  شرکت آپار بالابر همچنین بنا به خواسته  ی مشتریان هنگام ساخت بالابر وینچی ابعاد و ظرفیت آن را تا حد استادارد می تواند تغییر دهد تا نیاز متشری را رفع نماید. ظرفیت این بالابر از 2 تا 10 تن متغیر می باشد و تا ارتفاع 10 متری نیز قدرت بالابری دارد که می تواند در طول مسیر 4 بار توقف کند.

بالابرهای وینچی به وسیله برق تک فاز حرکت می کند و احتیاجی به برق سه فاز یا برق های صنعتی ندارد. شما به راحتی می توانید با استفاده از برق معمولی که در مغازه، فروشگاه ، رستوران و.. کار شده است انرژی این بالابر را تامین کرده و از آن به مدت طولانی استفاده کنید.

این بالابرها دارای گیربکس مخصوصی می باشند که قابلیت تنظیم در نسبت های مختلف را دارد که کارکرد دستگاه را کنترل می کند و با توجه به نوع کارکرد می توان آن را نصب کرد. در صورتی که گیربکس در قسمت های پایین نصب شود سرعت بیشتری را به بالابر می بخشد اما نصب گیربکس در قسمت های بالاتر باعث کاهش سرعت اما افزایش قدرت دستگاه می شود.

از دیگر مزیت های مهمی که بالابرهای وینچی از آن برخوردار است وجود سنسور نوری در آن می باشد که در زمان پایین آمدن بالابر به جهت جلوگیری از برخورد با کف زمین و آسیب به آن روشن شده و بالابر را به طور خودکار متوقف می کند. البته نوع موتوری که در این بالابر استفاده می شود از بهترین و مدرن ترین نوع موتور موجود در بازار می باشد که آپار بالابر برای این بالابر در نظر می گیرد تا کیفیت و ایمنی بالابر را افزایش دهد. همچنین این شرکت با نصب یک درایو استارتی نرم را برای بالابر به وجود می آورد تا کار با آن راحت و آسان باشد.

از دیگر قابلیت های این بالابر می توان به استفاده از آن ها در رستوران ها برای حمل غذا اشاره کرد.

 

 

دستگاه بالا رفتن از پله

دستگاهی که بالا رفتن از پله ها را آسان می کند
در این مقاله قصد داریم به بررسی برخی از مهمترین تجهیزاتی که می تواند در جهت بالا رفتن یا پایین آمدن از پله ها کمک کند بپردازیم. 

صندلی پله پیما ؛ دستگاهی جهت بالا رفتن از پله ها

صندلی پله کوشا بهترین انتخاب جهت حرکت در پله ها در ساختمان های دوپلکس‌، دوطبقه‌، هتل ها‌، رستوران ها، اماکنی امکان تخریب یا اصلاح در ساختار پله ها وجود ندارد‌، می‌باشد. این وسیله جهت استفاده بیماران‌، معلولین و ناتوانان جسمی حرکتی استفاده می‌گردد.

صندلی پله پیمای کوشا به دو صورت مستقیم و پیچشی قابل ارائه می‌باشد و صندلی پله پیما کاملا مکانیزم داخلی دو سیستم با هم تفاوت دارند. قیمت صندلی پله پیماپیچشی تقریبا برای یک عدد پاگرد دو برابر دستگاه مستقیم می‌باشد. 
صندلی پله پیما در مدل های مختلفی تولید می شود تا بتواند در شرایط مختلف و انواع مدل پله ها مورد استفاده قرار گیرد. وجود صندلی پله پیما باعث می گردد که کاربر به صورت کاملا مستقل و بدون نیاز به هیچ گونه کمکی بتواند در جهت بالا یا پایین رفتن از پله ها اقدام کند. 

ویلچر پله رو ؛ دستگاهی جهت بالا رفتن از پله ها

نوع دیگری از دستگاه های مناسب جهت بالا رفتن از پله ها ، دستگاه ویلچر پله رو کوشا می باشد که این امکان را مهیا می کند که بتوانید به راحتی از روی پله ها عبور کنید 

دستگاه حمل کننده ویلچر روی پله و یا ویلچر پله رو در مدل های مختلفی ارایه می‌گردد که در برخی مدل ها نیاز به وجود فرد سالم جهت کنترل دستگاه و در برخی مدل ها امکان کنترل دستگاه توسط خود کاربر مهیا شده است. البته در مدل های ایرانی تنها مدل کنترل توسط اپراتور طراحی و تولید گردیده است.

با توجه به قیمت بالای دستگاه حمل ویلچر و ویلچربر های خارجی ، کوشا به عنوان یکی از عاملین فروش دستگاه حمل ویلچر روی پله اراِیه این محصول را انجام می‌دهد تا تمامی هم وطنان عزیز بتوانند در اقصی نقاط کشور این محصول با کیفیت را تهیه نمایند. کارشناسان کوشا اماده ارائه مشاوره در ساعات کاری می باشند.
این دستگاه در مدل های ایرانی و خارجی ارائه می گردد و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی می باشد. 
جهت بررسی دقیق تر محصول می توانید از فیلم زیر دیدن فرمایید.