آرشیو آذر ماه 1401

معرفی راهکارها و آموزش های مناسب سالمندان ، معلولین و جانبازان

خرید ماساژور گردن

خرید ماساژور گردن چگونه است؟ ماساژور گردن چیست و در چه مواقعی کاربرد دارد؟

فواید استفاده از ماساژور گردن (Neck Massager) به تنهایی افراد را برای خرید این وسیله بسیار مفید، ترغیب می‌کند. دلیل این موضوع را می توان در مشکلی اساسی یافت، یعنی «درد گردن و شانه». به طور کلی، موقعیت‌های نامناسب خواب یا وضعیت بد بدن هنگام نشستن در محل کار، برخی از دلایل ایجاد درد در این ناحیه هستند. همچنین افزایش سرعت زندگی در دنیای امروز، همه را بر این داشته است که از زمان و هزینه‌های پرداختی به بهترین شیوه ممکن بهره‌مند شوند. 

در حریم خصوصی خانه‌ می‌توان به آسانی مناطق دشوار بدن (از منظر دسترسی) مانند کمر را از طریق ماساژور گردن به راحتی ماساژ داد. این مورد نشان از قابلیت‌های بالا و فواید بی‌شمار این ماساژور برای ماساژ نواحی مختلف بدن دارد.

دستگاه ماساژور گردن (برقی یا شارژی) به صورت خودکار از طریق دکمه‌های تعبیه شده بر روی خود قابل تنظیم است. می‌توان به راحتی شدت و سرعت ماساژ را بر حسب نوع نیازها تنظیم کرد. همچنین برخی از مدل‌ها دارای امکان خاموشی خودکار نیز هستند، برای مثال دستگاه بعد از 15 دقیقه ماساژ به طور خودکار خاموش می‌شود. هنگام مسافرت این ماساژورها بسیار به کار می‌آیند، زیرا قابل شارژ هستند.

خرید ماساژور گردن

به طور کلی، هنگامی که درد، سفتی و اسپاسم عضلانی و یا هر نوع مشکل دیگری در ناجیه گردن، شانه، کتف و حتی دیگر نواحی بدن دارید که ناشی از فعالیت‌های روزانه مانند رانندگی، مشاغلی که نیاز به نشستن زیاد دارند، ورزش و حتی خوابیدن در موقعیت نامناسب؛ ماساژور گردن همیشه قابل استفاده و در درسترس است.

خرید ماساژور گردن برای افرادی که کارشان به صورت روزانه پشت سیستم است به شدت توصیه می شود. زیرا برای جلوگیری از درد گرفتن بسیار کاربرد دارد. 

ماساژ مناطقی که به سختی در دسترس هستند

طراحی ماساژور گردن به نحوی است که به آسایش افراد منجر می‌شود، به این معنا که می‌تواند نواحی پشت و گردن را که به سختی قابل لمس و دسترسی هستند را ماساژ دهد. همچنین برای نواحی دیگر همچون باسن پشت ران نیز قابل به کارگیری است.

کاهش استرس

پس از یک کاری روز سخت، عضلات گردن و شانه دچار تنش و خستگی شده‌اند. تنش می‌تواند به عدم تمرکز منجر شود که به نوبه خود باعث کاهش بهره‌وری در کار می‌شود.

قابلیت حمل آسان

راحتی در حمل و جابجایی به دلیل سبک وزن بودن، یکی دیگر از فواید استفاده از ماساژور گردن است. کاربران می‌توانند دستگاه ماساژور خود را به هر جایی که می‌روند، جهت استفاده به راحتی حمل کنند. ماساژور گردن در همین نزدیکی است، در زمان تماشای تلویزیون و یا در محل کار.

کاهش گرفتگی عضلات

آیا گاهی اوقات از درد مزمن روزانه رنج می‌برید، پس خواهید فهمید که این درد تا چه اندازه ناراحت کننده است. اعتقاد بر این است که حدود 10 درصد از جمعیت بزرگسال در جهان از سفتی و گرفتگی گردن رنج می‌برند، دلیل اصلی این مشکل، ایجاد اسید لاکتیک است. ماساژ خوب به افزایش گردش خون کمک خواهد کرد که نتیجه آن کاهش اسپاسم (گرفتگی) در ماهیچه‌ها است. همچنین، تنش در عضلات نیز می‌تواند توسط ماساژور گردن آزاد شود.

صرفه جویی در پول و زمان

حتی حضور گهگاهی در مراکز ماساژ، ممکن است شما را متحمل به پرداخت هزینه بالا کند. این به معنی صرف زمان برای رفتن به مرکز ماساژ و روبرو شدن با ترافیک جاده و شرایط آب و هوایی بد نیز است. ماساژور گردن در یک کلام، سرمایه گذاری بلند مدت در راستای سلامتی و صرفه جویی در هزینه‌هاست.

برای همه مناسب است

ماساژور گردن مناسب همه افراد در تمام سنین است. این دستگاه برقی که قابلیت شارژ شدن را نیز دارد برای متخصصین کامپیوتر، کارکنان اداری، ورزشکاران، افراد مبتلا به خستگی عضلانی یا سالمندان با گردش خون ضعیف در نواحی کمر استفاده شود.

هزینه ماساژور گردن با توجه به نوع ماساژوری که انتخاب می کنید متفاوت است. برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید.

 

این دستگاه برای کسب آرامش و تجربه ماساژی لذت بخش بسیار مناسب است، زیرا تنها برای استفاده نیاز به فشردن یک دکمه دارد. ماساژورهای گردن نقاط فشاری و نقاطی که منشا درد هستند را شناسایی و ماساژ می‌‎دهند. بسیاری از آنها شامل 3 ویژگی مهم اعم از: گرما، ارتعاش و سبک ماساژ (شیاتسو) هستند.

ماساژورهای گردن به افزایش گردش خون کمک می‌کنند، انعطاف پذیری را افزایش می‌دهند، به کاهش استرس منجر می‌شوند، عضلات را آرامش کرده، خستگی بعد از هر تمرین را کاهش می‌دهند و بسیاری فواید دیگر که در بالا به آنها اشاره کردیم.

به موجب همین، از ماساژور به اندازه دو تا سه بار در روز برای 5 تا 20 دقیقه استفاده کنید. لازم است طول زمان ماساژ بیشتر از 20 دقیقه نشود، زیرا بعد از این زمان، ماساژ دیگر تاثیری نخواهد نداشت و حتی ممکن است باعث درد و تورم نیز شود. فاصله بین هر ماساژ حداقل 15 دقیقه است.

ماساژور گردن برای افرادی زیر ممکن است مناسب نباشد و آنها نیاز به مشورت با دکتر خود دارند:

  • زنان باردار
  • افرادی که از دستگاه ضربان ساز قلب استفاده می کنند
  • افرادی دیابتی
  • کسانی که در معرض لخته شدن خون قرار دارند
  • کسانی که دارای پین، پیچ، مفاصل مصنوعی یا سایر دستگاه‌های پزشکی که در داخل بدنشان قرار دارد
  • این ماساژورها برای کودکان مناسب نیستند و بهتر است دور از دسترس آنها قرار گیرند.

ماساژور گردن از جمله بهترین دستگاه های ماساژ در بازار است، این وسیله مجهز به چندین برنامه ماساژ، تنظمیات گوناگون برای نوع و شدت ماساژ، دارا بودن ریموت کنترل، قابلیت گرمادهی، تایمر خاموشی خودکار و بسیاری دیگر. 

درباره ماساژ گردن

گردن – اولین ناحیه محتمل درد

گردن بخشی از بدن است که در طول روز محتمل فشار می شود، به مانند: یک دوره طولانی کار کردن با کامپیوتر و نبود تحرک لازم، یا ایستادن به مدت طولانی. این وضعیت به افزایش سفتی یا گرفتگی عضلات در این ناحیه منجر می شود که در بلند مدت دچار عارضه های مختلفی در ستون فقرات می شود. این باعث می شود در طول روز مداوم با این مشکل دست و پنجه نرم کنید و متاسفانه، هیچ دارو یا پمادی نمی تواند نجات بخش باشد.

هزینه ماساژور گردن

ماساژ – تنها راه امداد و نجات

سپس چه اتفاقی می افتد؟ از نظر ما، ماساژ تنها راهی است که از این مشکل رهایی می یابید و ماساژ گردن احتمالا بهترین در میان آنهاست. ماساژ گردن معمولا با فشار دادن روی کل این نواحی با استفاده از انگشتان دست و ساعد انجام می شود. اما همه این درمان‌های دستی منبع امیدواری برای ناراحتی است که ممکن است احساس کنید و باید با دقت انجام شود.

یک بار اضافی در حین ماساژ می تواند به گردن شما آسیب برساند. برای اجتناب از خطر، ممکن است با متخصصان این امر تماس بگیرید، ولی لحظه ای صبر کنید! دستگاه ماساژور گردن متخصصی است که شما به دنبال آن هستید.

فواید ماساژور گردن

زمانی که این دستگاه را خریداری می کنید، متوجه خواهید شد که هر ریالی که برای آن صرف کرده اید ارزشمند بوده است. این دقیقا همان چیزی است که ماساژوری حرفه ای برای شما فراهم می کند. بدان معنا که می توانید پول زیادی را هنگام خرید آن صرفه جویی کنید. علاوه بر این، مزایای دیگر نیز وجود دارد که به شرح زیر است:

سرمایه گذاری بلند مدت – بیشتر ماساژورهای گردن با هزینه کم در دسترس هستند و می توانند برای سال ها کاربردی باشند. این دستگاه به راحتی صدمه نمی بیند مگر اینکه از آن استفاده درستی نکنید. به طور کلی خرید این دستگاه ها به معنای سرمایه گذاری بلند مدت در هزینه ها و سلامتی افراد است.

کار و درمان در یک زمان – در زندگی شلوغ امروز زمان کمتری برای رفتن به سونا و مراکز آب درمانی وجود دارد. بنابراین، داشتن وسیله ای که بتوان از آن حتی در زمان کار استفاده کرد، فوق العاده خواهد بود. این دقیقا همان چیزی است که ماساژور گردن انجام می دهد. وسیله ای کوچک، سبک وزن و قابل حمل در هر جا اعم از: خانه، محل کار و حتی زمان رانندگی.

استفاده همه جانبه – همچنین باید این نکته را هم خاطر نشان کرد که این دستگاه ماساژور را می توان به غیر از نواحی گردن، برای ماساژ کمر، نشیمنکاه، ران، دست و پا هم استفاده کرد.

ماساژی ایده آل و حرفه ای را تجربه کنید – افراد ماساژوری هستند که به شما تجربه بهترین ماساژ را می دهند. اما در حال حاضر این سناریو تغییر کرده است، اگر شما ماساژور پیشرفته گردن را انتخاب کنید، می توانید تجربه مشابه ماساژ حرفه ای را دریافت کنید.

موجب افزایش انرژی می شود – انرژی تنها چیزی است که همه ما برای انجام کاری نیاز به آن داریم. اما با توجه به نوع کاری که شما انجام می دهید، سطح انرژی شما ممکن است سریعا کاهش یابد. ماساژ گردن یکی از بهترین راه ها برای بازیابی انرژی از طریق کاهش تنش عضلانی است.

حتما در هنگام خرید ماساژور گردن ماساژوری را انتخاب کنید که دارای گارانتی و ضمانت باشد. شرکت تجهیزات زیبادر یکی از بهترین شرکت ها برای سفارش ماساژور گردن می باشد. 

 

ماساژور کمر چیست؟

ماساژور کمر چیست؟ برای خرید ماساژور کمر چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

دستگاه ماساژور کمر به دلایل بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. آن ها برای کاهش درد و ایجاد آرامش در ناحیه کمر بسیار عالی هستند. انواع آن ها را می توان به عنوان یک ماساژور کمر حرفه ای در خانه یا محل کار استفاده کرد. شما می توانید با این ماساژور ها بدون نیاز به کمک دیگران، ماساژی ایده آل را تجربه کنید. این ها دارای سطوح شدت ماساژ مختلف هستند و به شما کمک می کند تا بر روی عضلات کمر خود کار کنید.

شما هر نوع ماساژور را به دلایلی که به آن نیاز دارید را خریداری می کنید. آنها انعطاف پذیرن و برای همه اعضای خانواده در هر زمان قابل استفاده هستند. وضعیت شما بهتر خواهد شد، عضلات سفت آزاد شده و شما احساس سرزندگی و تازگی می کنید. این ها تنها چند مزیت اساسی آن هاست.

مردرد یکی از شایع ترین بیماری ها بعد از سرماخوردگی است که 85% افراد در طول زندگی خود به این بیماری مبتلا میشوند و برای درمان آن ابتدا باید از روی علائم، مشکل خود را تشخیص دهید و سپس به درمان اقدام نمائید و برای همیشه کمردرد خود را درمان نمائید.

امروزه به دلایل مختلفی کمردرد به وجود می آید:

  • مانند حمل وسایل سنگین
  • کار زیاد
  • نشستن زیاد
  • ورزش نکردن 
  • عدم تحرک
  • بد نشستن 

و...

به همین دلیل این بیماری بسیار شایع می باشد. پس باید به دنبال راهی باشید تا از کمردرد جلوگیری کند و یا به طور کلی مانع از درد کشیدن زیاد شود. 

اکثر افراد از ماساژ لذت می‌برند، اما تعداد کمی از آن‌ها می‌دانند که ماساژ می‌تواند جنبه‌های درمانی داشته باشد. در حقیقت  عوارض ماساژ درمانی بسیار کم بوده و ماساژ می‌تواند با فواید متعدد در ارتباط با سلامت فرد شامل بهبود فرآیند چرخش خون، بهبود دامنه حرکت مفاصل، و افزایش سطح اندورفین داشته باشد. اندورفین نقش موثر در بهتر شدن احساس و کاهش درد در نواحی مختلف بدن از جمله کمر و گردن دارد .

خرید ماساژور کمر

ماساژ یک روش درمان غیرتهاجمی است که برای بسیاری از افراد ریسک بسیار پایین دارد. علاوه بر مزایای ماساژ برای وضعیت فیزیکی بدن، نتایج بررسی‌های انجام شده بر روی برخی از انواع ماساژ نشان می‌دهد این روش‌ها می‌توانند تاثیر زیاد بر شرایط روحی فرد داشته باشند. در واقع تاثیر روانی ماساژ درمانی از طریق ریلکس کردن عضلات و افزایش تولید ماده شیمیایی طبیعی اندورفین در بدن است که باعث ایجاد احساس خوب و خوشایند برای فرد می‌شود. تولید این ماده همچنین می‌تواند برای بهبود مشکلات مربوط به درد مقطعی یا مزمن در ناحیه کمر و گردن مفید باشد.

 

فواید استفاده از ماساژور کمر

  • افزایش جریان و گردش خون در بدن که باعث می‌شود مواد مغذی مورد نیاز در اختیار عضلات و بافت‌های بدن قرار گیرد. به این ترتیب بدن می‌تواند از توانایی طبیعی خود برای ترمیم آسیب‌دیدگی بافت‌ها (همچون کشیدگی عضله) استفاده کند.
  • کاهش گرفتگی عضله. ماساژدرمانی می‌تواند افزایش انعطاف‌پذیری و کاهش درد ایجاد شده به خاطر گرفتگی عضلات را به همراه داشته و به این ترتیب حتی به بهبود خواب فرد نیز کمک کند.
  • افزایش سطح تولید اندورفین در بدن که ماده شیمیایی برای ایجاد احساس خوب در مغز است. این ماده می‌تواند باعث کاهش افسردگی و تشویش فرد شده و به‌طور همزمان منجر به از بین رفتن درد و تسریع فرآیند ریکاوری بدن شود. ترشح این ماده به‌طور خاص برای افرادی می‌تواند مفید باشد که از مشکلات مزمن در ناحیه کمر یا گردن خود رنج می‌برند.
  • بسیاری از متخصصان به بیماران خود توصیه می‌کنند برای درمان بسیاری از مشکلات علاوه بر روش‌های درمان معمول، از ماساژدرمانی نیز استفاده کنند. به این ترتیب در صورت تمایل معمولاً بیمار به یک مرکز حرفه‌ای ارائه خدمات ماساژدرمانی معرفی می‌شود
  • کشیدگی عضله در نواحی پایین یا بالای کمر و گردن. اکثر موارد درد شدید در عضلات پایین کمر در نتیجه کشیدگی عضلات به خاطر انجام فعالیت‌هایی مثل بلند کردن اجسام سنگین، حرکت ناگهانی بدن یا زمین خوردن ایجاد می‌شود. درد در ناحیه پایین کمر می‌تواند بسیار شدید بوده و برای چند ساعت، چند روز یا حتی چند هفته ادامه داشته باشد. هنگامی که عضلات پایین کمر کشیده شده یا پاره شوند، ممکن است التهاب در نواحی اطراف عضله ایجاد گردد. با ایجاد التهاب، عضلات کمر ممکن است دچار اسپاسم شده و علاوه بر درد، مشکلات خاص برای راه رفتن فرد ایجاد شود. علاوه بر این در این شرایط ممکن است عضلات بزرگ بالای کمر نیز به خاطر تغییر شرایط (ضعیف شدن) یا آسیب‌های ناشی از استفاده زیاد (همچون انجام حرکت‌های تکراری) دچار آسیب شوند. درد در ناحیه بالای کمر می‌تواند به خاطر شرایط خاص همچون کشیدگی عضله، آسیب‌های ورزشی، یا تصادف با اتومبیل ایجاد شود. در هنگام مواجه شدن با این شرایط ماساژ می‌تواند به از بین بردن التهاب و گرفتگی و افزایش دامنه حرکت عضلات کمک کند
  • گرما درمانی
  • ضربه زدن
  • ارتعاش (ویبره)
  • فشار دادن / ورز دادن / رولینگ (غلطکی)
  • نقاط فشاری (به مانند: شیاتسو)

• آرامش بخشیدن به افراد و کاهش استرس های روانی و فیزیکی
• از بین بردن اسپاسم و گرفتگی های عضلانی
• سم زدایی بدن
• بهبود عملکرد سیستم عصبی و ایجاد آرامش
• بالا بردن قدرت سیستم دفاعی بدن

 

قیمت ماساژور کمر

برای خرید ماساژور کمر  باید به موضوع گارانتی توجه کنید زیرا ضمانت محصول نشانه ی کیفیت محصول می باشد. 

شرکت تجهیزات توانبخشی کوشا این موارد را شامل می شود. در مورد قیمت محصول هم کاملا بر اساس نوع ماساژور کمر که شما انتخاب می کنید متفاوت می باشد. به طور مثال اگر مدل حرارتی را بخواهید قیمت هم متفاوت خواهد بود. 

 

 

راهنمای خرید ماساژور زانو

چه در فعالیت های روزانه‌ پاها تحت فشار زیاد قرار بگیرند و چه نگیرند، مستحق مراقبت و نوازش هر چند وقت یکبار هستند. یکی از راه‌های مراقبت استفاده از ماساژور پا است. البته نباید از هر نوع ماساژوری که جلوی دستتان بود استفاده کنید بلکه باید به سراغ بهترین ماساژور های موجود در بازار بروید.

تردیدی نیست که در بیشتر مواقع پاها در مقایسه با سایر اندام بدن مورد غفلت واقع می شوند و آنطور که باید و شاید به آنها رسیدگی نمی‌شود. پاها کل وزن بدن را به دوش می کشند، پینه می‌بندند و دردناک می‌شوند و بیشتر مواقع مراقبتی از آنها صورت نمی‌گیرد. 

در بسیاری موارد به دلیل کهولت سن و یا فعالیت های ورزشی نامناسب ، دردهای وخیمی در ناحیه زانو ایجاد می گردد یا زانو به دلایل مختلف ایجاد صداهای بدی در هنگام حرکت می نماید مثل صدای تق تق که آزار دهنده هست و یا در شب هنگام استراحت بعد از یک روز پرفشار کاری ، درد بسیاری در ناحیه زانو احساس می شود. استفاده از ماساژور زانو می تواند تسکین دهنده این درد و در بسیاری موارد مثل یک فیزیوتراپی در جهت بهبود درد زانو عمل کند. 

راهنمای خرید بهترین ماساژور زانو

چه ماساژوری برای زانو خوبه؟ تعداد زیادی دستگاه ماساژور زانو پا در بازار موجودند که برخی از آنها فوق العاده اند اما برخی دیگر خیر. پس سوال این است که چگونه باید ماساژور های خوب را شناسایی کرد؟ این راهنما به شما کمک می‌کند که انتخاب درستی داشته باشید.

چگونگی انتخاب ماساژور های زانو برگزیده

در ادامه برخی از نکات مهمی که باید در هنگام خرید ماساژور زانو مدنظر قرار دهید را بررسی خواهیم کرد : 

  • نظرات خریداران– هر چه در مورد اهمیت نظرات کاربران صبحت کنیم باز هم کم گفته‌ایم. با استفاده از نظرات خریداران قبلی می‌توان تصویر نسبتاً واقعی از محصولی که قصد خریدش را دارید پیدا کنید.
    قطعاً تولیدکنندگان دستگاه های ماساژور زانو بیشتر نقاط قوت و ویژگی های بارز محصولات خود را برجسته خواهند کرد چون اگر خریدار احساس کند که محصول دارای ضعف است از خرید آن منصرف خواهد شد.
    از سوی دیگر، نظرات خریداران قبلی، تجربه واقعی استفاده از محصول را در اختیار خریداران بالقوه قرار می‌دهد تا این نظرات را با ادعاهای تولیدکنندگان مقایسه کنند.
  • قیمت– در اغلب مواقع، به همان اندازه که پول می‌دهید آش می‌خورید. این منطق مناسب افرادی است که در پی خرید بهترین ماساژور زانو موجود در بازارند. البته ممکن است که چنین استدلالی همیشه صادق نباشد اما در اغلب مواقع کیفیت محصولی که می‌خرید متناسب با میزان هزینه ای است که پرداخت می کنید.
    البته مجدداً تکرار می کنیم که این اصل در صد در صد مواقع جاری نیست و در مواردی انگشت شمار، برای خرید محصول با کیفیت نیاز به هزینه زیاد ندارد. به هر حال برای اینکه بهترین محصول را بابت پولی که هزینه می‌کنید بخرید، حتماً قبل از خرید تحقیق و مطالعه انجام دهید و سوال بپرسید.
  • کیفیت– بدون تردید خرید محصول باداوم بسیار به صرفه خواهد بود و پول‌تان هدر نخواهد رفت. بدیهی است محصولی که حتی یک هفته نیز دوام ندارد چیزی جز اتلاف هزینه نخواهد بود پس به دنبال محصولات باکیفیت ماساژور زانو باشید تا هم باعث رضایت خودتان شود و هم پاهایتان.
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش ماساژور زانو : سعی کنید محصول ماساژور زانو را از شرکت متعهد و با سابقه خرید نمایید. 

روش صحیح بالا رفتن از پله ها

روش درست بالا رفتن از پله‌ها

بالا و پایین رفتن زیاد از پله‌ها شما را خسته فیزیکی می کند.
ترجیحاً از پله‌ها یکی یکی بالا روید. بالارفتن از آنها به تنهایی آسیبی به مفاصل زانو نمی رساند،
حتی با تقویت عضلات منتهی به مفصل زانو باعث کاهش فشار وارد بر این مفصل می شود.
بعضی از افراد ناگزیر هر روز باید از پله‌های زیادی بالا و پایین روند.
بالا رفتن از پله آدابی دارد،
باید سعی کنید طوری از پله‌ها بالا و پایین روید که به پاهایتان آسیبی وارد نشود.
اگر برای مدتی طولانی از پله‌ها بالا و پایین بروید دچار سایش مفصل زانو میشوید.
پس نکات زیر را برای داشتن زانوهای سالم رعایت کنید.

بالا رفتن از پله

ابتدا ببینید پلکان استانداردند، یعنی ارتفاع پله‌ ها ۲۰ الی ۳۰ سانتی‌متر است؟
اگر ارتفاع پله‌ها بیشتر از حالت استاندارد باشد،
آسیب بیشتری به پای شما در هنگام پایین و بالا رفتن، خصوصا هنگام پایین آمدن از پله‌ها وارد می‌شود.
اگر تعداد پله‌ها بیش از اندازه زیاد باشد نیز ضرر زیادی به مفاصل زانو وارد خواهد شد.
فرض کنید اگر کسی در طبقه چهارم زندگی می‌کند،
مجبور میشود هر روز حدود ۱۰۰تا پله را بالا و پایین رود،
حتی در صورتی که پله‌ها استاندارد باشند، توصیه می‌گردد پله‌ها را یکی به یک بالا رود.
یعنی این که پای راست خود را روی پله دوم و سپس پای چپ را روی پله دوم و به همین ریتم پله‌ها را بالا برود،
تا دومین طبقه که هنوز زیادی مسیر و خستگی عضلانی به شما فشاری وارد نکرده است،
پاها را عوض کنید و به همین روال باقی پله‌ها را بالا روید.

 سرعت بالا و پایین رفتن از پله

اگر شما سریع پلکان را بالا روید در حقیقت باعث سایش زانو به سطح مفصل زیرین آن می شوید و ناخواسته سطح مفصلی را تخریب خواهید کرد.
به همین خاطر باید در پاگردها استراحت لازم را بکنید و دوباره پله‌ها را یکی‌یکی طی کنید.
اگر به مشکلات قلبی دچارید حتماً در هر پاگرد پله، یعنی بعد از بالا رفتن از 7 تا 8 پله، استراحتی کوتاه کنید.
و اگر به دردها و مشکلات کمری و زانو دچار هستید، آنها را به پهلو بالا بروید،
یعنی ترجیحاً به دیوار یا دستگیره پله ها تکیه دهید و به همین روش یکی‌یکی پله‌ها را بالا روید.

 

پایین آمدن از پله بر خلاف بالا رفتن از آن برای مفصل زانو میتواند خطرناک باشد
چرا که هنگام پایین رفتن از پله ها، اضافه وزن بدن بر مفاصل وارد می‌شود،
ولی در هنگام بالارفتن ماهیچه خود را درگیر می کند و وزن بدن را به راحتی می تواند تحمل می‌کند،
بنابراین همواره در پایین آمدن از پلکان باید احتیاط بیشتری کرد.
در سنین بالاتر حتی اگر تلاش شود که بیشتر ماهیچه ها درگیر فشار بالا و پایین رفتن از پلکان شوند،
به علت ضعف عضلانی این افراد تا حدودی به مفاصل فشار می آید،
ولی در سنین کم تر به تقویت عضله نیز منجر خواهد شد.
برای کم کردن آسیبهای پایین آمدن از پلکان باید زاویه ی ۱۵ الی ۲۵ درجه در مفصل زانو بو وجود آورید،
این گونه ماهیچه‌ها نیز در تحمل وزن بدن سهیم می شوند و فشار وارده بر مفصل زانو کمتر می شود.
هم چنین برای کاهش فشارهای وارد بر مفاصل سعی کنید از کفش های تخت استفاده نکنید.
درباره ی چگونگی حالت بدن، سعی کنید صاف بایستید، و شکم را جلو یا عقب ندهید.

راهنمای خرید کفش معلولین

کفش مخصوص معلولین متناسب با نوع معلولیت باید به صورت سفارشی طراحی گردد . به عنوان مثال یک مدل کفش معلولین که توسط یک مخترع ایرانی طراحی گردیده به صورت زیر می باشد : 

مخترع جوان ایرانی موفق به طراحی کفش ویژه جانبازان و معلولان شد که افراد فاقد دست، دارای مشکل زانو و کمردرد، افراد چاق، مسن و زنان باردار می‌توانند از این کفش به راحتی استفاده کنند.
رویا عیوضی، دانش آموخته کامپیوتر و مخترع این کفش در خصوص انگیزه اولیه طراحی کفش ویژه جانبازان و معلولان گفت: روزی مادرم با دست پر، از خرید برگشت و چون وسایلی را که در دست داشت، شکننده و ریختنی بود، نتوانست آنها را زمین بگذارد؛ بنابراین مجبور شدم که کفش‌های مادرم را از پایش در بیاورم؛ در آن موقع به ذهنم رسید که افراد جانباز که دست نداشته و یا از قسمت بالاتنه مشکل دارند چگونه کفش‌های خود را می‌پوشند!؟
وی با بیان اینکه در کفش ویژه جانبازان و معلولین از سیستم خودکار فشاری استفاده شده است، تصریح کرد: در داخل پاشنه این کفش، یک ضامن تعبیه شده و در دو مدل طراحی شده است.

 
عیوضی درباره مدلی که از پشت کفش می‌توان آن را پوشید، گفت: در این مدل پشت کفش دو زیپ دارد که سرزیپ‌ها با دو فنر به ضامن وصل شده است. بنابراین چنانچه ضامن فشار داده شود، فنر از پاشنه کفش آزاد شده و زیپ‌ها باز می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: در مدلی که کفش را می‌توان از جلو پوشید، ضامن در پاشنه تعبیه شده اما زیپ و فنر مقابل کفش است و فنرها به سر زیپ نصب هستند که با فشار ضامن، فنر آزاد شده و زیپ باز می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در هر دو مدل، مقابل فنرهای آزاد شده، یک قطعه فلزی یا پلاستیکی نصب است که با برخورد دادن به مانع که می‌تواند دیوار یا پای دیگر باشد، زیپ‌ها بسته می‌شود.

عیوضی افزود: این کفش با مساعدت رییس کوهنوردی جانبازان استان آذربایجان شرقی طراحی شده است. وی که جانباز 75 درصد است، هر دو چشم و دو دست خود را از مچ از دست داده و از این کفش احساس رضایت دارد.
وی با بیان اینکه تاکنون تعداد محدودی از این کفش‌ها به جمعیت هلال احمر فروخته شده است، افزود: این طرح موفق به کسب تاییدیه بنیاد ملی نخبگان و دریافت اعتبار پژوهشی شده است.
نوع دیگر کفش معلولین می تواند به شکل زیر باشد 

کفش های طبی معلولین قابل تغییر از نظر ارتفاع می شود

قابلیت تنظیم ارتفاع کفش های طبی معلولین، مشکل کوتاهی پا در افراد ناتوان را حل می کند.
نرگس محمدعلی مخترع کفش طبی ویژه معلولین با قابلیت تنظیم ارتفاع در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مشکل کوتاهی پا در افراد معلول و استفاده این افراد از کفش هایی که همسانی ارتفاع ندارند و از طرفی هم فاقد زیبایی ظاهری بوده و افراد کمتری هم از آن استفاده می کنند ما را به فکر طراحی کفشی انداخت که اختلاف ارتفاع در آن مشهود نباشد.
وی اظهار داشت: کفش طراحی شده دارای یک سیستم آسانسوری قابل تنظیم در پاشنه کفش است که عمل جبران کوتاهی پا را انجام می دهد، طوری که سیستم مکانیکی قابل تنظیم توسط خود فرد که در پیچ، مهره و فنرهای مختلف ساخته شده خاصیت آسانسوری به پاشنه کف می دهد که قابل مشاهده از خارج کفش نیست و یکسان با لنگه دیگر کفش است.
به گفته وی این کفش از نظر زیبایی هزینه و قدرت ساختاری بسیار قابل قبول برای معلولین است.
این طرح با شماره 69750 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است.

خرید دستگیره کمکی توالت فرنگی

آشنایی بهتر با چهارچوب کمکی توالت فرنگی + فیلم آموزشی

چهارچوب کمکی توالت فرنگی امروزه بسیار کارآمد می باشد؛ زیرا در جامعه امروزی افراد زیادی وجود دارند که مجبور هستند به دلایل مختلفی از قبیل بارداری یا کهولت سن و یا آسیب دیدگی کمر، پا و زانو و یا به هرعلت دیگر، از توالت فرنگی استفاده نمایند.

برای استفاده از توالت فرنگی هم ضعف ها و مشکلاتی وجود دارد؛ از قبیل مشکل نشست و برخاست از روی توالت فرنگی برای سالمندان و افرادی که از توالت فرنگی استفاده می نمایند. لذا در این راستا برای برطرف کردن این مشکل محصولی ابداع شده به نام چهارچوب کمکی توالت فرنگی که در اینجا می‌خواهیم به معرفی این محصول بپردازیم.

چهارچوب کمکی توالت فرنگی چیست؟

چهارچوب کمکی توالت فرنگی وسیله ای است فلزی با دستگیره های پلاستیکی که به افراد سالمند و آسیب دیده که نشستن و بر خواستن برایشان مشکل است این اجازه را می‌دهد که خودشان با کمک گرفتن از نیروی دستشان بر روی توالت فرنگی نشست و بر خواست کنند به صورتی که روی پاها و کمرشان فشار زیادی وارد نشود.

خود این امر میتواند برای این عزیزان حس استقلال و توانایی به همراه داشته باشد که در نهایت باعث بهبود سریع و یا انگیزه در افراد میشود.

چهارچوب کمکی توالت فرنگی
چهارچوب کمکی توالت فرنگی این کمک را به ما میکند که افراد نشست و برخاست آسان تری از روی توالت فرنگی داشته باشند.

مقایسه چهارچوب کمکی با دستگیره کمکی در توالت فرنگی

چهارچوب کمکی توالت فرنگی و دستگیره کمکی توالت فرنگی دو محصول هستند که هر دو کار مشابه انجام می‌دهند، و افراد سالمند می‌توانند در نشستن و بر خواستن از آنها کمک بگیرند ولی ، هنگام مقایسه این دو محصول با همدیگر، چهار چوب کمکی توالت فرنگی مزیای بیشتری از دستگیره کمکی توالت فرنگی دارد که در ادامه به این مزایا اشاره خواهیم کرد.

اگر بخواهیم به طور کلی بین چهارچوب کمکی توالت فرنگی با دستگیره استیل کمکی توالت فرنگی مقایسه کنیم باید به موراد زیر اشاره کنیم.

  1. چهارچوب کمکی توالت فرنگی نیاز به نصب و دریل کاری ندارد درحالی که دستگیره کمکی را باید به دیوار پیچ کرد.
  2. در چهارچوب های کمکی توالت فرنگی فرد تسلط بیشتری به بلد شدن و برخواستن دارد و به دلیل داشتن پایه های پلاستیکی ژله ای امکان لیز خوردن وی کمتر میشود.
  3. هزینه ی این دسته ها در مقایسه با چهار چوب کمکی توالت فرنگی بسیار زیاد است و مقرون به صرفه نیستند.
مقایسه دستگیره کمکی با چهارچوب کمکی توالت فرنگی
وقتی دستگیره کمکی توالت فرنگی را در کنار چهارچوب کمکی توالت فرنگی در کنار هم میسنجیم؛ با وجود اینکه کاربرد هر دو یکی است ولی مزیت های چهارچوب کمکی بیشتر است.

مزایای چهارچوب کمکی توالت فرنگی

چهارچوب کمکی توالت فرنگی مزایای بسیاری دارد که همین مزایا آن را به محصولی شگرف و کاربردی تبدیل کرده است، که در ادامه به این ویژگی های خواهیم پرداخت:

  • به علت استفاده راحت برای سالمندان در امر نشستن و بر خواستن بر روی توالت فرنگی، نوعی توالت طبی به شمار می روند.
  • چهارچوب کمکی توالت فرنگی دارای پایه های لاستیکی که در برابر لغزش مقاوم هستند و سر نمی‌خورند
  • قابلیت تنظیم کردن ارتفاع پایه ها و دسته ها از یک تا چهار سانت
  • بدون نیاز به نصب و دریل کاری و مانند واکر روی زمین و اطراف توالت فرنگی قرار می‌گیرند
  • وزن سبک و قابلیت باز شدن و مونتاژ چهارچوب کمکی توالت فرنگی به صورت ساده این امکان را به افراد می‌دهند که به سادگی آن را حمل کنند.
  • قابلیت نصب چهارچوب کمکی توالت فرنگی بر روی تمامی توالت های فرنگی وال هنگ
  • دارای پوشش سفید و ضد آب که از زنگ زدگی آن جلوگیری می‌کند
  • دارای دستگیره با جنس آلاستومز تزریقی که مقاوم و نرم هستند
از مزایای چهارچوب کمکی توالت فرنگی این است که نیاز به نصب ندارد
یکی از ویژگی های چهارچوب کمکی توالت فرنگی این است که نصب و مونتاژ راحتی دارد و علاوه بر آن قابل جابجایی می باشد.

جمع بندی:

چهارچوب توالت فرنگی چه استفاده هایی دارد؟

امر نشستن و برخاستن از روی توالت را برای افرادی باردار، کهن سالان یا کسانی که از آسیب دیدگی کمر، پا و زانو و… رنج می برند، آسان می کند.

آیا این چهارچوب ها قابل حمل هستند؟

بله؛ وزن سبک و قابلیت باز شدن و مونتاژ شدن آن ها این امکان را به افراد می‌دهد که به سادگی آن را حمل کنند.

چهارچوب کمکی توالت فرنگی بهتر است یا دستگیره کمکی توالت فرنگی؟

چهارچوب توالت فرنگی نیاز به نصب و دریل کاری ندارد درحالی که دستگیره کمکی را باید به دیوار پیچ کرد. همچنین چهارچوب بسیار ارزان تر از دستگیره کمکی می باشد.

ماساژ درمانی برای سالمندان

ماساژ درمانی برای سالمندان مزایای جسمی و روحی زیادی را به همراه دارد. ماساژ سالمندان در افرادی که دردهای مزمن دارند منجر به بهبود شرایط عمومی می‌شود. علاوه بر آن ماساژ درمانی در افرادی که سالم هستند شروع یا ادامه فعالیت‌های ورزشی را بسیار آسان می‌کند. ماساژ منظم، کیفیت زندگی را تا حد زیادی افزایش داده و به بیماران مسن اجازه می‌دهد جوان‌تر، سالم‌تر و متعادل باشند.

تکنیک‌های که در ماساژ سالمندان استفاده می‌شود با روش‌های ماساژ جوانان متفاوت است. البته در ظاهر ممکن است تکنیک‌ها یکسان باشد اما در ماساژ سالمندان نیازهای فرد مسن بیشتر در نظر گرفته می‌شود و بسته به شرایط عمق و فشار متفاوت است.

از ماساژ درمانی برای درمان و مدیریت طیف وسیعی از بیماری‌ها و دردهای جمعیت سالمندی مانند عضلات تنگ و آرتروز استفاده می‌شود. اگر عضلات تنگ و آرتروز درمان نشوند، در ادامه می‌توانند منجر به کاهش فعالیت، انعطاف‌پذیری و شروع افسردگی شوند. در نتیجه ماساژ سالمندان به عنوان یک روش درمانی توصیه می شود چراکه قادر است کیفیت زندگی را با بهبود در جسم و روان بالا ببرد.

ماساژ درمانی برای سالمندان به چه صورت است؟

تکنیک‌های ماساژ سالمندان بسیار متنوع‌اند، ولی در عمق، سرعت، جهت و ریتم متفاوت هستند. این ماساژها برای معالجه سالمندان و علائمی که با آن روبرو هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. تکنیک‌های استاندارد ماساژ می‌تواند متناسب با نیاز فرد سازگار شود و فقط در یک جلسه می‌تواند تعدادی از نواحی دارای مشکل را بهبود بخشد.

ماساژ سالمندان در چه مواردی کاربرد دارد؟

ماساژ در سالمندان فواید بی‌شماری دارد و راهی عالی برای کاهش استرس در دوره‌های شلوغ زندگی است. در طی روند پیری، بدن از تمام مراقبت‌های ما استفاده می‌کند و یک ماساژ عالی می‌تواند شگفتی‌ساز باشد! در ادامه مطالبی درمورد اینکه چرا ماساژ سالمندان می‌تواند برای افراد مسن مفید باشد آورده شده است. پس با ما همراه باشید.

 

اثرات ماساژ درمانی برای سالمندان در درمان بیماری ها

  • ماساژ سالمندان برای درمان دردهای مزمن

ماساژ درمانی برای سالمندانی که دچار درد مزمن هستند، می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. درد مزمن دردی است که بیش از ۶ ماه وجود داشته باشد و اگر درمان نشود، می‌تواند منجر به افسردگی، محدودیت در حرکت و کاهش فعالیت سالمندان شود. استفاده از ماساژ می‌تواند با حذف مواد زائد و افزایش دمای بافت، باعث کاهش درد شود.

  • ماساژ سالمندان در درمان آرتروز

آرتروز، نوعی اختلال در مفاصل همراه با درد و سختی است که بسیاری از افراد در سنین بالا از آن رنج می‌برند. ماساژ برای درمان درد ناشی از آرتروز با ایجاد گردش خون در ناحیه درد آن را تسکین می‌دهد. بهبود گردش خون درجه حرارت بافت‌های اطراف را بالا می‌برود و حضور مواد مغذی را در مفاصل افزایش می‌دهد و در نتیجه به بهبود عملکرد و افزایش تحرک در مفاصل کمک می‌کند.

  • ماساژ سالمندان و درمان دردهای اسکلتی عضلانی

آرتروز تنها علامت شایع در ارتباط با پیری نیست، بیماری‌های بسیاری وجود دارد که با گذر زمان باعث ایجاد ناراحتی در بدن سالمندان می‌شوند. ماساژ درمانی سالمندان می‌تواند بسیاری از دردهایی که با پیری در ارتباط است را درمان کند. بهبود جریان خون و کاهش تورم، بیماری‌ها و دردهایی که با کاهش تحرک، التهاب مفاصل و درد عضلانی همراه است را کاهش می‌دهد.

  • ماساژ سالمندان برای درمان آسیب دیدگی

ماساژ درمانی برای سالمندان پس از آسیب هم می‌تواند بسیار مفید باشد. هنگامی که یک فرد مسن با آسیب روبرو می‌شود، روند بهبودی بسیار کندتر از یک فرد جوان است. ماساژ برای کمک به بهبودی است و می‌تواند این روند را تسریع بخشد. ماساژ با بهبود گردش خون در اطراف محل آسیب دیده، بهبودی را سرعت می‌بخشد و ماکروفاژها را قادر می‌سازد تا سلول‌های مرده یا آسیب دیده را از بین ببرند.

نکته: ماکروفاژها سلول‌هایی هستند که با جذب سلول‌های موردنیاز برای ترمیم مانند فیبروبلاست می‌توانند محل آسیب را برای بهبودی آماده کنند.

  • ماساژ سالمندان و بهبود بعد از جراحی

ماساژ سالمندان بعد از عمل جراحی با توجه به روند بهبود می‌تواند بسیار مفید باشد. به دلیل تهاجمی بودن عمل جراحی، آسیب به بافت نرم غیرقابل اجتناب است. پس از آسیب بافت زخم ایجاد می‌شود. بافت زخم، چسبنده است و می‌تواند بر عملکرد ساختارهای اطراف مانند ماهیچه‌ها، تاندون‌ها و رباط‌ها تاثیر بگذارد. ماساژ باعث می‌شود ساختارهای بافت بتوانند بسیار سریع‌تر بهبود یابند.

  • ماساژ سالمندان برای گرفتگی ماهیچه

ماساژ درمانی سالمندان هنگامی استفاده می‌شود که فرد سالخورده گرفتگی را در ماهیچه‌های خود را تجربه کند. عضلات گرفته می‌تواند باعث ایجاد اختلال در راه رفتن، وضعیت و عملکرد کلی بدن شود. برای داشتن عملکردی کامل و عاری از درد استفاده از تکنیک‌های ماساژ با فشار متوسط ​​می‌تواند مفید باشد. ماساژ سفتی درون عضله و لایه‌ای از بافت همبند اطراف هر عضله را هدف قرار می‌دهد که تا  عملکرد و حرکت را بهبود ببخشد.

  • ماساژ سالمندان و بهبود تعادل

تعادل در سنین بالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و سقوط یکی از دلایل اصلی آسیب در دهه دوم زندگی است، بنابراین انجام هر کاری برای بهبود تعادل سالمندان ایده خوبی است. چرا که با افزایش سن ماهیچه ها ضعیف‌تر می‌شوند و باعث کاهش تحرک و تعادل است. ماساژ در سالمندان راهی عالی است که تاثیر مثبت در حل مشکلات داشته است.

  • ماساژ سالمندان برای بهبودی سکته

هر کسی که سکته مغزی را تجربه کرده، از تاثیرات مخرب آن بر کیفیت زندگی سالمندان آگاه است. ماساژ درمانی سالمندان یک روش پیشنهادی برای کمک به بهبودی بعد از سکته مغزی است که اغلب نتایج خوبی دارد. ماساژ با تمرکز روی نواحی خاص بدن و سپس تحریک مناطقی که ممکن است در نتیجه سکته مغزی فلج شوند، به عنوان ابزاری برای بهبودی به کار می‌رود.

اثرات فیزیولوژیکی ماساژ درمانی برای سالمندان چیست؟

انجام ماساژ سالمندان، اثرات فیزیولوژیکی دارد که فرد پس از درمان با اثرات مفید آن مواجه می‌شود.

این اثرات ماساژ شامل موارد زیر است:

گسترش عروق خونی

ماساژ سالمندان عروق خونی را تحریک می‌کند و باعث گشاد شدن و گسترش عروق خونی می‌شود. گشاد شدن عروق زمانی اتفاق می‌افتد که ماهیچه‌های صاف اطراف رگ‌های خونی شل شوند، چنین فرآیندی ازلحاظ بصری با رنگ صورتی پوست قابل مشاهده است. از مزایای گشاد شدن عروق خونی می‌توان به افزایش دمای بافت بدن، از بین بردن مواد زائد و رساندن اکسیژن و مواد مغذی به بافت‌های بدن اشاره کرد.

افزایش تخلیه لنفاوی

ماساژ در سالمندان می‌تواند باعث تخلیه لنفاوی شود. تخلیه لنفاوی به سیستم لنفاوی طبیعی بدن که از غدد لنفاوی متعدد و مایع لنفاوی تشکیل شده کمک می‌کند. سیستم لنفاوی مانند قلب پمپ ندارد، بنابراین در صورت وجود تورم بیش از حد، وجود سلول‌های آسیب دیده یا باکتری‌­ها، این سیستم دچار اختلال می‌شود. ماساژ با فشار دادن مایعات به سمت گره‌های لنفاوی می‌توانند کمک کند تا مایعات فیلتر شده و از بدن خارج شوند و در نتیجه تخلیه مایع لنفاوی صورت گیرد.

افزایش آندورفین، سروتونین، دوپامین

ماساژ در سالمندان باعث افزایش آزاد شدن سروتونین، دوپامین و آندورفین طبیعی بدن می‌شود. آندورفین‌ها مسئول تنظیم خلق، اشتها و خواب هستند. مقادیر پایین دوپامین ارتباط مستقیمی با اشتیاق و خوش‌بینی دارد. ماساژ با افزایش ترشح دوپامین باعث می‌شود فرد احساس و انگیزه برای انجام کارها و حرکت به سمت اهداف و آرزوهایش پیدا کند. سطح پایین سروتونین با افسردگی و تنهایی در ارتباط است. ماساژ می‌تواند سطح سروتونین را افزایش دهد که منجر به احساس خوب و افکار مثبت می‌شود.

ماساژ درمانی برای سالمندان و کاهش کورتیزول و استرس

ماساژ در سالمندان مانع از آزاد شدن کورتیزول می‌شود این هورمون با استرس، اضطراب و افسردگی در ارتباط است. ماساژ یک روش درمانی بسیار آرامش بخش است و با تمام استرس‌هایی که افراد در دوران مدرن با آن روبرو هستند، ارزش امتحان کردن را دارد.

هنگامی که با ترسی روبرو می‌شوید، هیپوتالاموس شروع به ترشح کورتیزول و وارد کردن آن به خون می‌کند. مقادیر کم کورتیزول در شرایطی مانند «مبارزه» یا «پرواز» به فرد کمک کند تا فرد هوشیار باشد؛ اما مقادیر بالای آن موجب احساس افسردگی، اضطراب، تنهایی است. با کاهش استرس در بدن انسان، ماساژ سالمندان این توانایی را دارد که هرگونه اضطرابی را که فرد مسن ممکن است احساس کند را کاهش دهد و به آن شخص آرامش کامل در بدن و ذهن می‌دهد.

افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و بافت

ماساژ در سالمندان خاصیت ارتجاعی بافت را افزایش دهد. اگر یک بافت دارای خاصیت ارتجاعی کم باشد، احتمال آسیب دیدگی یا پارگی در شرایط تحت فشار وجود دارد. ماساژ می‌تواند از طریق افزایش دمای بافت‌ها و افزایش گردش خون باعث گرم شدن و در نتیجه آرامش بافت شود. ماساژ الیاف کلاژن چسبنده را کشیده می‌کند و باعث افزایش انعطاف پذیری و کشش می‌شود. افزایش کشش بافت باعث بهبود عملکرد، انعطاف پذیری و دامنه حرکت می‌شود.

سخن پایانی

ماساژ سالمندان با هدف بهبود شرایط سلامتی خاص افراد مسن مانند عضلات سفت، تحرک محدود و درد مزمن انجام می‌شود. البته مزایای ماساژ سالمندان آنقدر زیاد است که به هر سالمندی توصیه می‌شود تا برای افزایش تحرک و شروع مجدد ورزش ماساژ را امتحان کند. با این حال انتخاب ماساژ درست و متناسب با نوع بیماری بسیار اساسی است. سالمندانی که بیماری‌های خاص عضلانی دارند باید با پزشک خود مشورت کنند تا بدانند آیا ماساژ برای بدن آن‌ها مناسب است یا خیر. ماساژ درمانی برای سالمندان مزایای جسمی و روحی زیادی را ارائه می‌دهد که منجر به بهبود سلامتی و بهزیستی عمومی می‌شود. اگر شما هم سالمند هستید یا عزیز سالمندی در منزل دارید ماساژ درمانی را به عنوان یک درمان بی‌نظیر امتحان کنید.

نحوه استفاده از ویلچر پله برای همراه


اگر از فردی با اختلال حرکتی مراقبت می کنید، بازگرداندن حس عادی بودن به زندگی آنها ممکن است دشوار باشد - اگر خانواده هستید، دو برابر این مشکل است. و هنگام مقابله با این انتقال می توان به راحتی از آمادگی اضطراری چشم پوشی کرد.

در حالی که گزینه های زیادی در مورد بالابر پله وجود دارد، صندلی تخلیه برای پله ها یک مکمل ضروری برای خانه است. در حالی که آسانسورهای ثابت یا سیار با باتری می توانند بهترین گزینه برای استفاده روزمره باشند، می توانند شما و فردی را که از او مراقبت می کنید در مواقع اضطراری در معرض خطر قرار دهند (این پست وبلاگ دلیل آن را به اشتراک می گذارد). وقتی هر ثانیه مهم است، صندلی تخلیه اضطراری بهترین گزینه شماست.

به همین دلیل است که صندلی‌های تخلیه برای مراقبانی که متعهد به آمادگی اضطراری در سراسر ایالات متحده هستند، انتخاب ارجح است، و همه چیزهایی که برای استفاده ایمن باید بدانید. در پایان فیلم آموزشی صندلی تخلیه ما را حتما ببینید!

4 مزایای استفاده از ویلچر پله رو کوشا در مواقع اضطراری


صندلی های تخلیه اضطراری در مقایسه با جایگزین هایی مانند سورتمه یا تشک، برای استفاده در منزل مناسب هستند. در اینجا این است که چرا آنها یک مکمل کلیدی به موجودی شما هستند و چگونه آنها تخلیه سریع و ایمن را در مواقع اضطراری تضمین می کنند:

فشار کمتری به بدن شما وارد شود. صندلی های تخلیه به گونه ای ساخته شده اند که وزن سبکی داشته باشند و وزن فردی که در حال حمل و نقل هستند را به طور مساوی بین 2 باربر تقسیم کنند. برخی، مانند صندلی تخلیه EZ موبایل پلکان، دارای یک سیستم مسیر لاستیکی هستند که در امتداد پله‌ها می‌چرخد و بیشتر از حامل‌ها در برابر فشار فیزیکی یا آسیب محافظت می‌کند.

استقرار سریع و کارآمد. صندلی های تخلیه به گونه ای طراحی شده اند که به اندازه کافی سبک باشند تا در حین جمع شدن به سرعت از پله ها بالا بروند و به راحتی نصب شوند (در یک مرحله!). بر خلاف برخی از پله های معمولی، آنها نیازی به نصب یا راه اندازی قبلی ندارند. این تضمین می کند که می توانید در مواقع اضطراری کارآمدتر کار کنید.

هیچ باتری یا برقی برای نگرانی وجود ندارد. در مواقع اضطراری، نمی‌توانید برای راه‌اندازی آسانسور به برق اعتماد کنید، و به راحتی می‌توان باتری‌های بالابر پله موبایل خود را کاملاً شارژ نگه داشت. خوشبختانه، صندلی‌های تخلیه به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به صورت دستی کار می‌کنند - به شما تضمین می‌کنند که یک صندلی پله‌ای کارآمد حتی در زمان خاموشی داشته باشید.

افزایش تطبیق پذیری. صندلی های تخلیه اضطراری به گونه ای ساخته شده اند که تقریباً در تمام پله ها به راحتی حرکت می کنند. دیگر در فرودهای تنگ یا فرودهای پرخطر روی پله‌های شیب‌دار دیگر پیچیدگی‌های ناخوشایند وجود ندارد - با خیال راحت در ثانیه‌های ارزشمندتان صرفه‌جویی می‌کنید.
صندلی تخلیه اضطراری موبایل پله EZ برای پله ها و پیوند برای نمایش محصولات.

5 دلیل برای اینکه ویلچر پله رو کوشا  ما ایمن و آسان برای استفاده است


طراحی مدل صندلی تخلیه اضطراری ترجیحی شما بر میزان آسانی استفاده از آن و اینکه آیا این یک سواری امن برای مسافر و حامل است یا خیر تأثیر می گذارد. اما بیش از حد تجهیزات پیچیده ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا نحوه استفاده ایمن را یاد بگیرید و خطر خطا و آسیب را افزایش دهد.

در اینجا نحوه طراحی و ساخت ویلچر پله رو کوشا آورده شده است تا اطمینان حاصل شود که می توانید قبل از اینکه بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید، از آموزش طولانی صندلی تخلیه عبور کنید.

عملیات دو نفره در حالی که می توان آن را به طور ایمن توسط یک نفر اداره کرد، صندلی ویلچر پله رو کوشا برای استفاده توسط دو حامل طراحی شده است - به حداقل رساندن خطر هر گونه آسیب.

طراحی سبک. با یک قاب آلومینیومی، صندلی تخلیه EZ فقط 39 پوند وزن دارد و می تواند تا 400 پوند وزن را حمل کند - بدون اینکه به ایمنی اعضای خانواده شما لطمه ای وارد شود، فشار فیزیکی بر روی حامل ها کاهش می یابد.

یک سواری نرم تضمین شده صندلی تخلیه EZ از یک سیستم مسیر لاستیکی استفاده می کند که در امتداد پله ها می چرخد ​​و سواری نرم تری را برای اعضای خانواده شما فراهم می کند و استرس فیزیکی را بر شما کاهش می دهد.

ویژگی های ایمنی داخلی. صندلی تخلیه EZ دارای ویژگی های ایمنی داخلی است که فرد در حال حمل و نقل را ایمن و راحت نگه می دارد. صندلی ارگونومیک با دسته های فشاری تاشو، کمربند ایمنی و مچ پا، قفل چرخ ها و موارد دیگر تکمیل می شود.

مورد تایید FDA صندلی تخلیه EZ دارای تاییدیه FDA است و این اطمینان را می دهد که شما فقط از محصولی استفاده می کنید که استانداردهای ایمنی دقیق را رعایت کرده باشد. ما همچنین گارانتی محدود و ضمانت بازگشت وجه 7 روزه و پشتیبانی اختصاصی مشتری را برای آرامش نهایی ارائه می دهیم.
ویلچر پله رو کوشا مطمئن ترین محصول و تجهیز حرکتی برای جابه جایی سالمندان و معلولان