بهترین ماساژور گردن چیست؟

معرفی راهکارها و آموزش های مناسب سالمندان ، معلولین و جانبازان

بهترین ماساژور گردن چیست؟

معرفی بهترین ماساژور گردن

بهترین ماساژور گردن چه نکات مثبتی دارد؟

ماساژور گردن چیست؟ ماساژورهای گردن از راه‌های مختلف از جمله ایجاد گرما و ایجاد لرزش یا ویبره به کاهش درد عضلات گردن و شانه کمک می‌کنند. ماساژورهای گردن انواع مختلفی دارند، اما رایج‌ترین نوع آن‌ها نوعی‌ست که هم دور گردن قرار می‌گیرد و هم از راست و چپ، شانه و حتی بازوها را دربرمی‌گیرد.
کمتر کسی‌ست که برای کوتاه‌مدت درگیر درد گردن و شانه نشده باشد، اما درصدی از انسان‌ها اغلب اوقات دچار درد گردن هستند و همین مسئله محدودیت‌های زیادی در زندگی آن‌ها ایجاد کرده‌است. احتمالاً شما هم که در این صفحه هستید، با این درد آشنایی دارید. فیزیوتراپی، آب‌درمانی، رفتن به سالن‌های ماساژ و موارد این قبیل راه‌حل‌هایی موقت برای کاهش درد گردن هستند، اما همه‌ی آن‌ها به وقت زیاد و البته هزینه نیاز دارند. در حال حاضر یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش درد گردن استفاده از ماساژور گردن است. امروز ماساژورهای گردن الکتریکی یا برقی از سوی برندهای مختلف به بازار عرضه شده‌اند و به کمک انسان‌هایی آمده‌اند که دچار درد گردن هستند.

ماساژورهای گردن از راه‌های مختلف از جمله ایجاد گرما و ایجاد لرزش یا ویبره به کاهش درد عضلات گردن و شانه کمک می‌کنند. ماساژورهای گردن انواع مختلفی دارند، اما رایج‌ترین نوع آن‌ها نوعی‌ست که هم دور گردن قرار می‌گیرد و هم از راست و چپ، شانه و حتی بازوها را دربرمی‌گیرد. با استفاده از این ماساژور، می‌توان باعث شل‌شدن عضلات گردن، کتف، شانه و بازوها شد و به این ترتیب تا حد زیادی با درد گردن و شانه خداحافظی کرد.

به‌واسطه‌ی ماساژورهای گردن می‌توانید از شر سفتی عضلات رها شوید. این دستگاه‌ها همچنین به کاهش ضربان قلب و تقویت گردش خون کمک می‌کنند. اگر درد در قسمت‌های گردن یا کتف به‌طور مستقیم روی بازدهی شما در شغل‌تان تأثیر گذاشته، می‌توانید به‌واسطه‌ی استفاده از ماساژورهای گردن باری دیگر تمامی قدرت و توانایی‌تان را در شغل‌تان نشان دهید.

گفتنی است که تمامی ماساژورهای گردن از لرزش یا ویبره برخوردار هستند و در واقع کار اصلی‌شان برای ماساژ گردن به‌واسطه‌ی همین لرزش انجام می‌گیرد. لرزش باعث افزایش جریان خون شده و نرم‌شدن عضلات را در پی دارد. جالب است که برخی از ماساژورها از طریق قابلیت مالیدن هم کاهش درد گردن را برای کاربر به همراه دارند. در واقع طراحان این ماساژورها تا جای امکان سعی کرده‌اند که عملکرد ماساژور را به حرکات دست انسان نزدیک کنند. دیگر آن‌که برخی از ماساژورها غلتک هم دارند و به‌واسطه‌ی غلتک‌ها هم به شل‌شدن عضلات گردن و کتف و بازو کمک می‌کنند. همچنین افزون بر غلتک و ویبره، برخی از ماساژورها به‌واسطه‌ی گرما به کاهش درد کمک می‌کنند. اگر درد گردن‌تان زیاد است، بد نیست هنگام خرید ماساژور گردن به قابلیت گرمادهی دستگاه دقت کنید.

نکاتی که باید برای خرید بهترین ماساژور گردن رعایت کنین

  • به قدرت ماساژور دقت کنید. معمولاً انواع ارزان‌قیمتِ این دستگاه قدرت بالایی ندارند و نمی‌توانند چندان به کارتان بیایند.
  • ماساژورها معمولاً شارژی هستند، اما برخی از انواع سیمی و بدون باتری آن‌ها هم وجود دارد. اگر قرار است ماساژور را همواره در خانه استفاده کنید، فرقی نمی‌کند که از کدام ماساژور استفاده کنید، اما اگر می‌خواهید ماساژور را در بیرون از خانه هم به همراه داشته باشید باید اولاً از نوع شارژی تهیه کنید و ثانیاً ماساژوری تهیه کنید که باتری‌ای قدرتمند داشته باشد.
  • اگر ماساژوری انتخاب کنید که ریموت‌کنترل داشته باشد بهتر است، هر چند که ماساژورهای دارای ریموت‌کنترل قیمت بیشتری از دستگاه‌های دیگر دارند.
  • هر چه وزن ماساژور کمتر باشد بهتر است، چراکه قرار است آن را روی شانه‌هایتان قرار دهید. ماساژورهای سنگین مقداری آزارتان خواهند داد.
  • به قابلیت کنترل سرعت و قدرت هم هنگام خرید ماساژور گردن دقت کنید. گاهی اوقات به قدرت بالای لرزش یا میزان زیاد گرما نیازی ندارید و بهتر است ماساژور امکان انتخاب قدرت و گرما را به شما بدهد.

ماساژ گردن می ‌تواند در درمان و بهبود بیماری‌ هایی مانند:
اختلالات مفصل گیجگاهی فکی)، اسپاسم عضلات، دیسک گردن و کشیدگی عضلات موثر باشد.
ماساژ گردن علاوه بر رفع خستگی و التیام دردهای گردن، برای شانه‌ ها، بازوها و سر نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
این ماساژ شامل عضلات شانه و گردن می ‌باشد و برای افرادی که از اختلالاتی نظیر:
سردرد، فشار چشم، میگرن، سینوزیت و درد مزمن گردن رنج می‌ برند مفید بوده؛
و به رفع اسپاسم عضلات نواحی ذکر شده کمک می ‌کند. ویژگیهای مثبت ماساژور گردن
بعد از مهره‌های کمر، مهره‌ های گردن بیشتر به اختلالات و آسیب‌های عضلانی و استخوانی دچار می ‌شوند.

لزوم استفاده از بهترین ماساژور گردن

کارمندها، برنامه‌ نویسان، تایپیست ‌ها یا به طور کلی افرادی که در هنگام کار، سر خود را خم می‌کنند،
بیشتر دچار دردهای گردن می‌ شوند و اختلالات عضلانی در گردن در این افراد شایع‌تر است.
عضلات گردن این افراد، همواره در حال انقباض است که باعث درد و خستگی آن‌ ها می‌شود،
که هنگام خستگی، عضله جریان خون در آن کاهش پیدا می کند.
ماساژ عضله، یاعث افزایش گردش خون در آن ناحیه می گردد. ویژگیهای مثبت ماساژور گردن
این امر منجر به اکسیژن ‌رسانی بیشتر به سلولهای عضله شده و در نتیجه با کاهش خستگی مواجه می‌ شود.
امروزه انواع مختلفی از دستگاه ‌های ماساژدهنده گردن و شانه در برند‌ها و مدل ‌های مختلف وجود دارند.

انواع بهترین ماساژور گردن

ماساژورهای گردن معمولا در سه نوع ویبره، شیاتسو یا غلتکی و ضربه ‌ای هستند.
پیش از خرید باید بدانید ماساژ گردن شما دارای چند وات توان است.
ماساژورهایی از نوع ضربه‌ای باید قدرت بالایی داشته باشند تا توان نفوذ به عمق ماهیچه ‌های گردن را داشته باشند.
برخی ماساژورهای گردن، برای کارایی و تاثیر بیشتر دارای ویژگی گرمازایی هستند.
عملکرد گرمایشی ماساژور در افزایش گردش خون و تسکین بسیار موثر است.
پس در هنگام خرید یک ماساژور گردن، به این ویژگی توجه داشته باشید.
سایز و اندازه و وزن ماساژور ویژگی دیگری است که باید در خرید دستگاه ماساژ به آن توجه کنید. ویژگیهای مثبت ماساژور گردن
ماساژور باید مناسب اندازه گردن شما باشد.

برای خرید بهترین ماساژور گردن با تجهیزات توانبخشی کوشا در تماس باشید.

اگر می ‌خواهید ماساژور گردن شما قابلیت حمل داشته باشد باید از ماساژورهای سبک استفاده کنید.
در خرید ماساژور گردن لازم است حتما به نکات زیر توجه کنید:
باید بدانید ماساژور گردن مورد نظر شما چه قدرتی باید داشته باشد.
اصولاً ماساژورهای گردن ضربه ای احتیاج به قدرت بالاتری دارند تا به عمق ماهیچه ها نفوذ کنند.
بنابرین قدرت بین ۲۵ وات تا ۴۵ وات مورد نیاز است.
عملکرد گرمایش در افزایش گردش خون و تسکین درد موثر است. ویژگیهای مثبت ماساژور گردن
باعث دور کردن اسید لاکتیک و رساندن اکسیژن و مواد مغذی به ماهیچه های گردن می شود.
اکثر ماساژور برندهای معتبر این ویژگی را دارند.
سایز ماساژور گردن باید متناسب با نیاز شما باشد و بدانید که می خواهید در کجا از آن استفاده کنید.
اگر می خواهید یک ماساژور قابل حمل داشته باشید باید به دنبال انواع سبک تر باشید.

بزرگترین مزیت خرید یک ماساژور برقی یا دستگاه ماساژور آن است که به راحتی در حریم خصوصی خانه ، شما با آن می توانید به آسانی مناطقی از بدن که دسترسی به آن دشوار است از جمله پشت و گردن گردن خود به راحتی ماساژ دهید. حتی به عنوان یک ماساژور حرفه ای، دستگاه ماساژور یک وسیله اضافی برای ماساژ کامل بدن است و شما با آن میتوانید لذت دریافت ماساژ را خود و دیگرا چندین برابر کنید.

استفاده از یک ماساژور الکتریکی بسیار راحت است و میتوان آن را به طور خودکار تنظیم نمود. این دستگاه ها به شما قابلیت مدیریت شدت و سرعت ماساژ را میدهند تا کاربر با توجه به نیاز های خود آن را تنظیم نماید و دستگاه به طور خودکار بعد از محدودیت زمانی که شما انتخاب می کنید خاموش می شوند. هنگام مسافرت میتوانید آن را با خود حمل کنید، یا حتی در محل کار از آن استفاده کنید، از یک ماساژور گردن و شانه میتوانید ایستاده و نشسته استفاده کنید و همیشه با برنامه شما منطبق میباشد همچنین میتوان از این دستگاه برای ماساژ دیگر اعضا بدن مانند کمر و پا استفاده کرد

هنگامی که شما درد عضلات ، اسپاسم عضلانی، یا هر نوع گردن و شانه درد، که ناشی فعالیت های روزانه مانند رانندگی ، پشت میز نشینی ، ورزش و فعالیت های روزانه و یا موقعیت بد در هنگام خوابیدن دارید ، استفاده از ماساژور گردن ، قطعا به شما کمک می کند تا به طور کامل این درد را کاهش دهید یا از بین ببرید.

کاربرد بهترین ماساژور گردن

مردم در ماساژور گردن / شانه به دنبال چه چیزی هستند ؟

هر کسی که از درد و اسپاسم عضلات گردن و شانه رنج می برد، دو چیز را می خواهد:

   1- درد را متوقف نماید

اصلی ترین درخواست هر کاربر ازدستگاه ماساژور کاهش درد است ، همچنین توقع در استفاده از ماساژور، آرامش، آسایش، و سلامت را به همراه بیاورد

بیشتر درد های ناشی از استرس ممکن است در عرض چند روز یا چند ساعت هنگامی که علت به طور مداوم تکرار نشود، از بین برود. کشش، تمرین و ماساژ روش خوبی برای کاهش درد است.

۲- کاهش هزینه و مدیریت زمان

هنگامی که شما یک ماساژور شانه و گردن خوب را پیدا می کنید، می توانید دریافت خدمات از متخصص ماساژ را متوقف کنید و پول و زمان را صرفه جویی کنید.

ماساژور گردن دارای سیستم گرما درمانی

این دستگاهها ماساژ حرارتی را باسیستم مادون قرمز گرما را فراهم می کنند که بسیار آرام بخش میباشد و درد را به شدت کاهش می دهد و ماهیچه ها را آرام می کند. آنها معمولا قابل حمل هستند و دارای سر های دوار و قابل تنظیم هستند که شما را با یک ماساژ شیاتسو مفید برای عضلات درد و درد گردن مواجه می کند.

شیطوسی روش ماساژ ژاپنی است که با استفاده از انگشت شست، کف دست و آرنج انجام می شود. با استفاده از حرارت مادون قرمز، دستگاه ماساژور گردش خون را در ناحیه گردن و شانه بالا می برد و با تقلید و باز سازی روش سنتی ماساژ ژاپنی ، بدن را بهبود می بخشد. در این دستگاهها توپ های تعبیه شده در دستگاه ممکن است ناراحتی ایجاد کنند، اما آنها یک ماساژ واقعی را تقلید می کنند که می تواند به همان اندازه ناراحت کننده باشد که انگشتان دست یک درمانگر باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.