آرشیو فروردین ماه 1402

معرفی راهکارها و آموزش های مناسب سالمندان ، معلولین و جانبازان

همه چیز در مورد ماساژور کمر

آشنایی با ماساژور کمر

کمردرد یکی از شایع ترین بیماری ها بعد از سرماخوردگی است که 85% افراد در طول زندگی خود به این بیماری مبتلا میشوند و برای درمان آن ابتدا باید از روی علائم، مشکل خود را تشخیص دهید و سپس به درمان اقدام نمائید و برای همیشه کمردرد خود را درمان نمائید.

خرید ماساژور کمر

خرید ماساژور زانو

این ماساژورها دستگاهی محبوب برای آرتروز سالمندان است که علاوه بر کمک به تسکین علائم آرتریت و یا ورم مفاصل یا درد شدید در زانو استفاده می شود. همانطور که می دانید،ماساژورهای زانو از گرما درمانی و ارتعاش برای ماساژ زانو و تسکین درد استفاده می کنند. با گرما می توان ماهیچه ها را منقبض و درد را تسکین داد.
 
ویژگی های خرید ماساژور زانو

بهترین ماساژور گردن چیست؟

معرفی بهترین ماساژور گردن

بهترین ماساژور گردن چه نکات مثبتی دارد؟

ماساژور گردن چیست؟ ماساژورهای گردن از راه‌های مختلف از جمله ایجاد گرما و ایجاد لرزش یا ویبره به کاهش درد عضلات گردن و شانه کمک می‌کنند. ماساژورهای گردن انواع مختلفی دارند، اما رایج‌ترین نوع آن‌ها نوعی‌ست که هم دور گردن قرار می‌گیرد و هم از راست و چپ، شانه و حتی بازوها را دربرمی‌گیرد.
کمتر کسی‌ست که برای کوتاه‌مدت درگیر درد گردن و شانه نشده باشد، اما درصدی از انسان‌ها اغلب اوقات دچار درد گردن هستند و همین مسئله محدودیت‌های زیادی در زندگی آن‌ها ایجاد کرده‌است. احتمالاً شما هم که در این صفحه هستید، با این درد آشنایی دارید. فیزیوتراپی، آب‌درمانی، رفتن به سالن‌های ماساژ و موارد این قبیل راه‌حل‌هایی موقت برای کاهش درد گردن هستند، اما همه‌ی آن‌ها به وقت زیاد و البته هزینه نیاز دارند. در حال حاضر یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش درد گردن استفاده از ماساژور گردن است. امروز ماساژورهای گردن الکتریکی یا برقی از سوی برندهای مختلف به بازار عرضه شده‌اند و به کمک انسان‌هایی آمده‌اند که دچار درد گردن هستند.

بالابرخانگی چیست؟

بالابرخانگی چیست؟ ویژگی های بالابرخانگی خوب چیست؟ 

آیا استفاده از بالابرخانگی بهتر است یا صندلی پله؟ در این مقاله قرار است شما را با مفهوم بالابرخانگی آشنا کنیم.