آموزش های سلامت و مراقبت از سالمندان و معلولین

معرفی راهکارها و آموزش های مناسب سالمندان ، معلولین و جانبازان

سکته مغزی چیست؟ راهنمای مراقبت از بیمار سکته مغزی

سکته مغزی زمانی اتفاق می‌افتد که جریان خون در بخشی از مغز از بین می‌رود. سلول‌های مغز نمی‌توانند اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز خود را از خون دریافت کنند. عدم دریافت خون و اکسیژن می‌تواند باعث مرگ سلول‌ها در مغز شود. این امر می‌تواند باعث آسیب مغزی پایدار، ناتوانی طولانی مدت یا حتی مرگ شود.

در این مقاله قصد داریم به بررسی علائم و چگونگی تشخیص ، علت ها و درمان بوسیله تجهیزات مناسب بپردازیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بالابر فروشگاهی چیست ؟ راهنمای خرید بالابر مغازه ای

بالابر فروشگاهی چیست ؟

یکی از انواع بالابرها، بالابر فروشگاهی است که برای حمل بار و اجناس بین طبقات فروشگاه ها و مغازه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

نحوه کارکرد بالابرهای فروشگاهی ، نظیر بالابر ساختمانی است منتها تفاوت آنها در ضریب اطمینان بالاتر بالابر فروشگاهی است.

به بالابر فروشگاهی، کالابر یا بالابر مغازه ای نیز گفته میشود.

فروش بالابر فروشگاهی (بالابر مغازه ای)

بالابر فروشگاهی جهت حمل بار بین طبقات فروشگاه ها و مغازه ها استفاده می شود. مکانیزم عملکرد بالابر مغازه ای مانند بالابر ساختمانی می باشد با این تفاوت که دارای ضریب اطمینان بالاتری است. همچنین زیبایی در ساخت بالابر مغازه ای یا کالابر حائز اهمیت است. بالابر فروشگاهی عموما با دو مکانیزم زیر ارائه می شود:

  • بالابر فروشگاهی سیم بکسلی (سیستم وینچ و سیم بکسل جهت بالابری)
  • بالابر فروشگاهی هیدرولیکی (سیستم الکتروموتور و پمپ هیدرولیک جهت بالابری)

بالابر ماشین پارکینگ چیست ؟

 انواع بالابر های خودرو چیست؟

بالابر ماشین بر از لحاظ ارتفاع محدودیت ندارد ولی بهتر است تا ارتفاع ۳ طبقه ، از سیستم هیدرولیک و بالاتر از آن از سیستم کششی استفاده گردد.
 
تجهیزات توانبخشی کوشا مرجع فروش انواع بالابر ماشین پارکینگ در کشور

همه چیز در مورد ماساژور کمر

آشنایی با ماساژور کمر

کمردرد یکی از شایع ترین بیماری ها بعد از سرماخوردگی است که 85% افراد در طول زندگی خود به این بیماری مبتلا میشوند و برای درمان آن ابتدا باید از روی علائم، مشکل خود را تشخیص دهید و سپس به درمان اقدام نمائید و برای همیشه کمردرد خود را درمان نمائید.

خرید ماساژور کمر

خرید ماساژور زانو

این ماساژورها دستگاهی محبوب برای آرتروز سالمندان است که علاوه بر کمک به تسکین علائم آرتریت و یا ورم مفاصل یا درد شدید در زانو استفاده می شود. همانطور که می دانید،ماساژورهای زانو از گرما درمانی و ارتعاش برای ماساژ زانو و تسکین درد استفاده می کنند. با گرما می توان ماهیچه ها را منقبض و درد را تسکین داد.
 
ویژگی های خرید ماساژور زانو

بهترین ماساژور گردن چیست؟

معرفی بهترین ماساژور گردن

بهترین ماساژور گردن چه نکات مثبتی دارد؟

ماساژور گردن چیست؟ ماساژورهای گردن از راه‌های مختلف از جمله ایجاد گرما و ایجاد لرزش یا ویبره به کاهش درد عضلات گردن و شانه کمک می‌کنند. ماساژورهای گردن انواع مختلفی دارند، اما رایج‌ترین نوع آن‌ها نوعی‌ست که هم دور گردن قرار می‌گیرد و هم از راست و چپ، شانه و حتی بازوها را دربرمی‌گیرد.
کمتر کسی‌ست که برای کوتاه‌مدت درگیر درد گردن و شانه نشده باشد، اما درصدی از انسان‌ها اغلب اوقات دچار درد گردن هستند و همین مسئله محدودیت‌های زیادی در زندگی آن‌ها ایجاد کرده‌است. احتمالاً شما هم که در این صفحه هستید، با این درد آشنایی دارید. فیزیوتراپی، آب‌درمانی، رفتن به سالن‌های ماساژ و موارد این قبیل راه‌حل‌هایی موقت برای کاهش درد گردن هستند، اما همه‌ی آن‌ها به وقت زیاد و البته هزینه نیاز دارند. در حال حاضر یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش درد گردن استفاده از ماساژور گردن است. امروز ماساژورهای گردن الکتریکی یا برقی از سوی برندهای مختلف به بازار عرضه شده‌اند و به کمک انسان‌هایی آمده‌اند که دچار درد گردن هستند.

بالابرخانگی چیست؟

بالابرخانگی چیست؟ ویژگی های بالابرخانگی خوب چیست؟ 

آیا استفاده از بالابرخانگی بهتر است یا صندلی پله؟ در این مقاله قرار است شما را با مفهوم بالابرخانگی آشنا کنیم.

ماساژ درمانی چیست و روش های ماساژ درمانی

ماساژ عمل مالش دادن و ورز دادن بدن به وسیلۀ دست است. ماساژ درمانی شامل روش های مختلفی است که با توجه به اینکه کدام قسمت بدن را درگیر ­کند و با چه اهدافی اعمال ­شود با هم تفاوت خواهند داشت.

متخصصان ماساژ درمانی به منظورکاهش درد و فشار عضلانی و مفاصل بدن افراد را ماساژ می­دهند. متخصص ماساژ درمانی نیز شخصی است که تکنیک ها و روش های بخصوصی را در زمینه ماساژ دادن آموخته است.

در این مقاله روش های مختلف ماساژ دادن معرفی خواهند شد.

جهت خرید ماساژور کمر کلیک کنید.

راهنمای خرید آسانسور صنعتی - بالابر صنعتی

آسانسور صنعتی چیست ؟

یکی از انواع مدل های آسانسور و بالابر ، آسانسور صنعتی می باشد که می تواند در جهت حمل بارهای سنگین و تجهیزات صنعتی در کارخانجات و مراکز صنعتی بزرگ مورد استفاده قرار گیرد. 

کاربرد آسانسور صنعتی هیدرولیک

آسانسورهای صنعتی برای حمل بار یا بار و مسافر بین طبقات در ساختمان های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. در آسانسورهای صنعتی جنبه های لوکس و تزیینی جای حود را به دوام، استحکام و قدرت بالا می دهند. برخی از مهمترین کاربردهای آسانسور صنعتی شامل موارد زیر می باشند:

  • کارخانجات و کارگاه های صنعتی
  • انبارهای کالا و مراکز لجستیک
  • فروشگاه های چند طبقه
  • سایت های صنعتی، نیروگاه ها و …
  • صنایع نفت گاز و پتروشیمی، پالایشگاه ها،
  • سایت های نظامی و حساس

تجهیزات توانبخشی کوشا مرکز فروش انواع بالابر خانگی در مشهد

خرید بالابر سیار معلول

بالابر سیار معلول یا بالابر سیار خانگی چیست ؟

بالابر سیار معلول یا بالابر سیار خانگی یکی از جدیدترین مدل های بالابر سیار می باشد که می تواند در بسیاری موارد به کمک شما مشتریان عزیز بیاید. در ساختمان‌های مختلف از انواع دستگاه‌ها برای جابه‌جایی آسان بیمارها و معلولین استفاده می‌کنند. از جمله این دستگاه‌ها می‌توان به بالابر پله رو عمود بالابر اشاره کرد. عمود بالابر‌ها دستگاه‌هایی هستند که فضای بسیار کم‌تری از بالابرهای پله رو اشغال می‌کنند و همچنین می‌توان از آن‌ها بدون اشغال فضای راه‌پله‌ها استفاده کرد. این دستگاه‌ها دارای یک کفی یا صفحه بسیار بزرگ هستند که می‌توان ویلچرهای برقی یا دستی را روی آن‌ها قرار داد. همچنین این محصول از نیروی باتری استفاده می‌کند تا بتوان آن را در محیط‌های مختلف برای جابه‌جایی بیماران و سالمندان استفاده کرد. با ما همراه باشید تا با ویژگی‌ها و مشخصات این محصول کاربردی بیشتر آشنا شویم.

جک معلول